יום ראשון, 31 בדצמבר 2017

5. אב הבית

דיאטה
"מה, כל החג תאכל רק פריכיות אורז? תנסה את המצות ביצים האלה, הן ממש טובות, בעיקר עם ממרח שוקולד." ניסה גבי לפתות אותי עם מצה מרוחה בשוקולד נוטלה החביב עלי במיוחד.
"לא תודה." הקשיתי את עורפי, ונגסתי בפריכית מרוחה בגבינה לבנה דלת שומן - יכולתי באותה מידה לאכול קלקר מרוח בסיד. "אני בדיאטה." הסברתי.
"לא טיפשי להתחיל דיאטה דווקא בפסח? למה אתה לא יכול לעשות דיאטה אחרי החג, כמו כולם?" תהה גבי שאהב לאכול, ובעידודו הנמרץ של בן זוגו הצנום וחובב הדובים טיפח בלי שום נקיפות מצפון כרס עגלגלה. 
"אם אני אחכה עד אחרי פסח עם הדיאטה זה כבר יהיה מאוחר מידי, אחרי שבוע של מצות עם נוטלה שום בגד לא יעלה עלי."
"נו, אז מה? אז תקנה בגדים חדשים?" 
"באמת גבי, אתה כזה אטום לפעמים." נזף בו סולי, "למה אתה לא מבין?"
"מבין מה?"
"שיש גברים שחשוב להם לשמור על הגזרה?"
"אתה מתכוון להגיד שאני שמן?" החליק גבי על כרסו, "חשבתי שאתה אוהב אותי ככה?" הביט בדאגה בסולי שמיהר לחייך אליו חיוך אוהב, והוסיף נשיקה חטופה על לחיו.
"אתה מכיר אותי, אני אוהב אותך בדיוק כמו שאתה חמוד, אבל אנחנו כבר זוג ותיק, ובועז וחמי לא, ועכשיו, כשרוני מסתובב באזור... דרך אגב בועז, מה מצב הגב שלך?"
"לא משהו, וזו דרך אגב הסיבה שאני מנסה להפחית משקל, הרופא אמר לי שאחת הסיבות הנפוצות לכאבי גב תחתון הן עודף משקל וכדאי שארזה."
"הרופאים האלה..." רטן גבי במורת רוח, "על כל דבר הם ישר אומרים לך להרזות, גם אם תספר שיש לך פריחה על התחת יגידו לך שקודם תוריד עשרים ק"ג, כאילו שזה קל כל כך, וחוץ מזה בועז," הוא סקר אותי לאורך ולרוחב, "אתה אולי לא רזה, אבל בהחלט אין לך עודף משקל, בקושי אפשר לקרוא לך מלא."
"תודה." אילצתי את שפתי להימתח לחיוך נימוס מעושה, ובאתי על שכרי בדקירת כאב חדה שהחלה בעכוזי הימני והסתיימה באמצע השוק, "אבל הייתי שמח להוריד כמה קילוגרמים."
"שטויות בועז, אתה נראה מצוין, מלא בדיוק כמו שגבר צריך להיות." הכריז סולי בנדיבות של רזה חובב שמנים שמאושר בחייו, ובוטח בזוגיות היציבה שלו, "אבל למי שיש נטייה להשמנה עדיף להיזהר בחגים עתירי קלוריות, בעיקר כשבחוץ מסתובב אקס רזה וחטוב כמו רוני שרק משחר לטרף." הוסיף בחביבות.
"משחר לטרף? מי, רוני? אתם לא מגזימים? הוא סך הכל ילדון נחמד וקצת מבולבל." אמר גבי בפליאה, מוכיח שהוא באמת קצת אטום, מה שלא גרם לסולי לאהוב אותו פחות. יש טיפוסים שיש להם מזל, מה שהם לא אומרים או עושים הם תמיד יוצאים טוב – מניסיון, אני לא אחד מהם.
"אתה חושב שזה מה שרוני עושה סולי, משחר לטרף?" שאלתי אחרי שגבי הסתלק כדי לנדנד את התאומים שהשתלטו על הנדנדות בחניון הנופש הפעיל בו חגגנו את היום הראשון של חול המועד.
"בהחלט." אמר סולי, ופניו הרצינו, "וידוע שכאבי גב נובעים לא רק מעודף משקל שאני נשבע, ממש אין לך, אלא ממתח." הוא הניח את כף ידו החמימה על שיפולי גבי, "הכל אצלך מתנקז לגב כי אתה בחור רגיש שלא מרשה לעצמו להראות רגשות." 
"אני לא רגיש, אני מיזנתרופ קשוח." מחיתי. סולי פרץ בצחוק, ולמרות הצהרתי האמיצה מצאתי את עצמי מצטרף אליו. 
"אתה לא מיזנתרופ ולא נעלים, זו רק מסכה שאתה לובש כדי להגן על עצמך." ניתח סולי את אופיי, "רק תיזהר שהמסכה הזו לא תהפוך להיות אתה." יעץ לי בתבונה.
"למה לי? עדיף להיות מיזנתרופ מאשר הומו דפוק ובכיין שנשבר כל פעם שעוזבים אותו שוב."
"חמי עוד לא עזב אותך, ואם תשחק נכון בקלפים שלך הוא גם לא יעזוב. אתה אוהב אותו?"
הנהנתי, מרגיש איך המתח המכאיב מתפשט מגבי והלאה, לופת את אשכי ומהם מטפס עד ליבי, רועד בתוכי, מטלטל אותי ומכאיב לי.
"אני כל כך מבין אותך." המשיך סולי לעסות בעדינות את שיפולי גבי, "עברתי את זה גם כן, ואפילו פעמיים, כי בהתחלה התאהבתי מעל הראש ברוני, בהתחלת מלחמת לבנון השנייה היה לי עליו קראש אדיר, ואז, אחרי שהכרתי את חמי..." הוא נאנח, "עם חמי זה היה אפילו יותר מקראש, הייתי ממש מאוהב בו... זמן מה אפילו היינו יחד, אבל רוני כל הזמן היה בסביבה, משגיח שהקשר שלנו לא יתפתח למשהו רציני מידי. זו השיטה שלו, מצד אחד קשה לו להתחייב לחמי ולהיות רק איתו, ומצד שני הוא לא רוצה לשחרר ולראות אותו מאושר עם מישהו אחר."
"הבן זונה הזה!" הרשיתי לעצמי להתפרץ.
"הוא לא בן זונה." תיקן אותי סולי, "ממש לא, אחרת חמי לא היה מחזיק ממנו כל כך, האמת שהוא בחור מדהים, ואם לי היה גוף כזה וזין כזה..." הוא צחק, "אם הייתי נראה כמו רוני רוב הסיכויים שהייתי פוצח בקריירה של שחקן פורנו, אבל רוני גדל במשפחה דתית שמרנית ככה שזה לא בא בחשבון. לרוע מזלו הוא אוהב מאוד את הוריו, וקשור בעיקר לאימא שלו שלא מוכנה להשלים שהבן שלה הומו, הוא נקרע ביניהם ובין הנטיות שלו ומזה נובעות רוב הבעיות שלו... לדעתי, אם לא המשפחה הפרימיטיבית שלו הוא וחמי כבר מזמן היו מתחתנים, וחיים יחד באושר, אם כי מצד שני, בהתחשב בחרמנות של רוני... אולי לא בזוגיות ממש מונוגאמית."
"אני בטוח שחמי לא היה מסכים ליחסים פתוחים." הכרזתי בתקיפות, ונעניתי בחיוך עוקצני, "מה, לא?"
"תראה, אני יודע שאתה אוהב אותו, איך אפשר לא, הוא בחור מדהים, אבל בזמנו, גם כשחמי ורוני חיו יחד, חמי היה במקביל גם ביחסים מאוד קרובים עם בוריס, אם אתה מבין למה אני מתכוון."
"זאת אומרת שעכשיו הם לא? חמי אמר לי שפעם הם... ושעכשיו כבר לא, מה בדיוק קרה שם?"
"לא יודע, זה קרה לפני זמני, בוריס וחמי אף פעם לא חיו יחד, אבל היו תמיד במין יזיזות ידידותית שלא נפסקה גם כשרוני נכנס לתמונה, אבל עד כמה שאני מבין כיום הקשר שלהם הוא רק אפלטוני, אולי כי בוריס מעדיף בדרך כלל בחורים ממש צעירים, וחוץ מזה שמעתי שבזמן האחרון הוא לא ממש בריא."
"לי הוא נראה לגמרי בריא." 
"כן, אבל לא כל מה שרואים כלפי חוץ הוא כל האמת." השיב סולי במסתוריות וסובב את ראשו לצד השני כדי לראות מה שלום גבי והתאומים.
"סולי, תגיד." הנחתי יד על כתפו, מנסה להסיח את דעתו מהחבורה הצוהלת שהקיפה אותנו ולגרום לו להתרכז רק בי, "יצא לך לעשות שלישיה עם חמי ורוני?"
סולי הנהן ושמץ סומק עלה על לחייו. 
"סתם שלישיה או..." 
"או מה?" נעץ בי סולי מבט מתריס בעוד הסומק מתפשט מלחייו עד לצווארו, הבטנו אחד בעיני השני כאילו ניסינו לקרוא האחד את מחשבותיו של רעהו, ושתקנו כמה שניות ארוכות מביכות.
"אתה בטח יודע למה אני מתכוון." התחמקתי מלפרש את חשדותיי במילים מפורשות.
סולי הניד לאות הן, והשפיל את עיניו. "כן, אבל זה קרה בעיקר בגלל רוני, הוא אוהב ש... לא תמיד, אבל לפעמים הוא נהנה ש..."
"שמה? שחמי יעשה איתו סקס קינקי? על מה בדיוק אנחנו מדברים פה? על מכות, השפלות, קשירות, מה?" 
"לא, מה פתאום? לא משהו קיצוני כזה, אבל לפעמים כשרוני ממש צריך את זה אז חמי..." הוא עצר והביט בי בתחינה, "אתה מבין?"
"לא, ואני חושב שאתה סתם ממציא סולי, אני עם חמי כבר מעל חודש, והוא אף פעם לא ניסה כלום, איתי הוא תמיד עדין ומתחשב."
"בטח, כי הוא לא טיפוס אלים, רחוק מזה, אבל אם היית רומז שאתה רוצה לנסות סקס שונה, קצת פחות ונילי, אז הוא היה מבין מיד למה אתה מתכוון."
"למה שאני ארצה דבר כזה? אני לא סוטה."
סולי חייך שוב את החיוך העוקצני הזה שלו שהתחיל לעצבן אותי, "בטח שאתה סוטה, הרי אתה הומו."
"כן, אבל... להיות הומו זה לא נקרא להיות סוטה."
"תלוי את מי אתה שואל, יש כאלה שחושבים שכן, ויש כאלה שחושבים שזה לא עסקו של איש מה עושים שני מבוגרים בריאים בנפשם בפרטיות של חדר השינה שלהם, ומה שזה לא יהיה לאף אחד אין זכות לקרוא להם סוטים."
"טוב, בסדר, לא ניכנס לזה." אילצתי את עצמי להירגע, "השאלה היא אם חמי הוא רק בחור מתחשב שרוצה לשמח את הפרטנר שלו, או שגם הוא אוהב את הדבר הזה... את הקשר המיני הזה ש... אתה מכיר אותו יותר ממני סולי, מה אתה אומר?"
"אני לא יודע בועז." הודה סולי, "איתי הוא תמיד היה מתוק ומתחשב כמו שאני אוהב, ואגב, אם אנחנו כבר מדברים, אתה פסיבי או אקטיבי?"
"לא שזה עניינך, אבל אני ורסטילי." החמצתי פנים.
"זאת אומרת שלפעמים גם אתה מזיין אותו?" 
"אתה יודע מה סולי, אתה צודק, זה באמת לא עניינך." הורדתי את ידי משכמו.
"נכון, סליחה, תשכח ששאלתי את זה." השיב סולי, והחל להתעסק במרץ בסידור קופסאות האוכל שהביא. 
"זה בסדר, כבר שכחתי." התרחקתי ממנו בפרצוף חמוץ, והלכתי לחפש את חמי. הוא טייל יד ביד עם נמרוד שבחן בפליאה אצטרובל, וצחק כשחמי הסביר לו שהפרחים הורודים האלה שפורחים מסביב נקראים לוטם שעיר, ויש כל כך הרבה מהם השנה בגלל השריפה בכרמל שגרמה לזרעים שלהם...
"אתה לא חושב שהוא צעיר מידי לכל ההסברים המלומדים האלה?" התערבתי במונולוג האבהי שלו.
חמי צחק, "כנראה שכן, אבל אני נהנה להרצות, ולנמרודי לא אכפת להקשיב, תגיד, על מה דיברת כל כך הרבה עם סולי?"
"אהה... לא ידעתי ששמת לב אלינו, דיברנו על... אהה... על דיאטה."
"אני מקווה שאתה לא בדיאטה." כרך חמי את זרועו סביב מותני, "כי אתה ממש לא צריך."
"אתה לא חושב שאני שמן?"
"ממש לא."
"אבל רוני הרבה יותר רזה ממני."
"אז? רוני תימני היפראקטיבי בן של עיראקית קריזיונרית, אתה, תודה לאל, שונה ממנו לגמרי."
"ושמעתי שיש לו גם... שהוא מוכיח שכל מה שאומרים על תימנים זה נכון."
"בוזי, חשבתי שאתה מספיק חכם לא להקשיב לרכילות."
"מצטער, אבל אני לא, וחוץ מזה חמי... האמת ששמעתי אותך ואת רוני מדברים הבוקר במטבח ו..." צללתי לתוך עיניו היפות, "לא חשוב. טוב לך איתי?"
"מאוד, ולך?"
"גם, אבל הבנתי שרוני ואתה... שאתם..."
"אבא, אבא!" משך נמרוד בשולי מכנסיו של חמי, "תראה, מתנה." הושיט לו את האצטרובל. 
"תודה חמודי." לקח ממנו חמי את המתנה וחייך אליו בפיזור נפש.
"ידיים." המשיך נמרוד לנדנד והושיט אליו את ידיו השמנמנות.
חמי הרים אותו ונישק את לחיו. "אימא!" פקד נמרוד וחמי ציית ללא עוררין.
"נדבר אחר כך." הפטיר אלי מעבר לכתפו, ונשא את הזאטוט הרודני אל אורה שישבה ושיחקה טאקי עם התאומים.
הטיול בכרמל הסתיים אחרי הצהרים. סולי וגבי נסעו הביתה עם התאומים, ואנחנו נסענו עם נמרוד והבנות אל ביתו של חמי. חמי קילח אותו והשכיב אותו לישון, בעוד אני עוזר לאורה לפרק את הצידנית, ולארגן ארוחת ערב קלה. 
היינו עייפים, אבל שיתפנו פעולה וכולנו עבדנו חוץ מנעמה שישבה וצפתה בטלוויזיה בנחת, ולא הציעה לעזור למרות שהיא אכלה איתנו ארוחת ערב. בסיום הארוחה חמי עזר לאורה לסדר את המטבח, וכשאורה התלוננה שהמדיח לא עובד טוב הוא פירק את הפילטר וניקה אותו בקפידה במברשת שיניים ישנה, מסביר לנו שיש שם חיישן שלא עובד כהלכה אם הפילטר לא נקי... 
"ב ו רי נ ג." אמרה נעמה, מושכת את ההברות בצורה מעליבה, וליתר הדגשה פיהקה בתיאטרליות, אבל חמי רק חייך והמשיך בעבודתו. עזבנו רק אחרי שנחה דעתו והמדיח פעל שוב כהלכה.
"הנעמה הזו כל כך מעצבנת!" התפרצתי ברגע שהדלת נסגרה מאחורי גבנו, "עצלנית וחצופה, אני לא מבין מה אורה מוצאת בה."
"טוב, היא די יפה, והיא לא טיפשה בכלל... כנראה שיש בה משהו, אחרת אורה לא הייתה מתאהבת בה כל כך."
"בעיני היא ממש לא מוצאת חן."
"גם אני לא משתגע אחריה, אבל כבר מזמן הפסקתי לנסות לתקן את העולם, שכל אחד יעשה מה שטוב לו, ובכלל, זוגיות ואהבה זה עניין מסתורי מאוד, ואף אחד לא יודע מה באמת קורה בין שני בני זוג כשהם לבד."
"נכון." הסכמתי, "ובכל זאת, היא אכלה יותר מכולם ולא נקפה אצבע לעזור וזה היה ממש מגעיל מצידה."
"אולי, אבל היא לא מעניינת אותי, אתה כן, ושמתי לב שכמעט לא אכלת כלום חוץ מסלט, אתה תהיה רעב בלילה."
"לא נורא." הצהרתי בגבורה, מתעלם ממדקרות הרעב, "בשביל יופי צריך לסבול."
"אתה מספיק יפה גם ככה." ליטף חמי את ברכי, "תפסיק לענות את עצמך כי זה מיותר, אתה לא בתחרות עם רוני."
"לא, באמת?"
"באמת." 
"סולי סיפר לי שעשיתם יחד שלישיה, ושאתה ורוני... שאתם אוהבים סקס קינקי כזה, נכון שלזה רוני התכוון בבוקר, כשדיברתם?"
"כן." הזעים חמי את פניו, "ואני מתאר לעצמי שסולי לא סיפר לך שגם הוא אוהב... לא! אני לא מוכן לדבר על זה יותר, זו רכילות ולשון הרע." הוא החנה את המכונית מול דירתי, "מה הבעיה בוזי, מה בדיוק מציק לך?"
"לא יודע, יש לך מושג איפה רוני עכשיו?"
"אצל הוריו אני מתאר לעצמי, או שאולי הם נסעו לבאר שבע, לדודה שלו, אני לא יודע ולא אכפת לי."
"בסדר, ומה קורה אתך ועם בוריס?"
"כיום כלום, אנחנו נפגשים לפעמים, שותים תה יחד, משחקים שח, מדברים קצת, זה הכל."
"אבל שמעתי ש... וגם אתה אמרת שפעם..."
"פעם היה פעם, עכשיו אני רק אתך. יאללה בוא לישון, אני הרוג מעייפות."
במיטה הוא משך אותי אליו לכפיות, נישק את עורפי והחל ללטף את ישבני. זה היה נעים ומיד עמד לי, אבל בכל זאת עצרתי אותו ושאלתי למה הוא תמיד האקטיבי?
"מה אקטיבי? אנחנו כמעט לא עושים חדירות." מחה חמי.
"אבל כשאנחנו כן אז תמיד אני זה שחוטף את כל הזין, למה לא אתה?"
"אין שום סיבה, בבקשה," התהפך חמי על בטנו, "לך על זה."
לזה לא ציפיתי, "אבל... האמת שלא בא לי לשים קונדום."
"בסדר, אז לא, מה כן בא לך? יש לך פה פסיבי שמוכן לכל." חייך לעברי חמי בחביבות מתגרה.
ניסיתי לחקות אותו, לקחת יוזמה, לשכב מעליו ולהתחכך בין פלחי ישבנו, אבל זה פשוט לא היה זה בלי ידיו החזקות שאחזו בי בתקיפות מחרמנת, גופו השרירי שהעיק על גופי בנעימות, הזין היפה שלו שנדחק אלי בתובענות מענגת. אחרי התגוששות מעצבנת וחסרת תכלית נכנעתי, נשכבתי על גבי ומשכתי אותו אלי, "נשיקה." דרשתי וכרכתי את רגלי סביב מותניו, לוחץ את אברי אל אברו.
"אני אוהב אותך." התנשפתי שנייה אחרי שפלטתי את זרעי על בטנו.
"גם אני אוהב אותך חמוד." ענה חמי, גופו התקשח והוא נאנק וגמר גם כן, נאנח רכות ישר לתוך אוזני.
"תלמד אותי איך עושים סקס חזק." ביקשתי אחר כך, כשהתקלחנו יחד, "גם אני רוצה להיות מגניב וקינקי."
"בועז, אין שום דבר מגניב בקינקיות, תאמין לי, אם הגעת עד גיל עשרים ותשע וחצי בלי סקס קינקי אז כנראה שזה לא נחוץ לך."
"אתה באמת חושב ככה?" נשענתי עליו, מתענג על המגע בעורו.
הוא עטף אותי במגבת, והוליך אותי למיטה, "אני בטוח חמוד, בוא נלך לישון עכשיו, לילה טוב." 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה